Suning.com ogłasza otwarcie działu Department Store Group skupiającego się na przyspieszeniu rozwoju scenariuszy w inteligentnym handlu detalicznym typu omnichannel

NANJING, Chiny, 13 lutego 2019 r. /PRNewswire/ – Firma Suning.com, zwana dalej firmą, będąca na liście czołowych 500 przedsiębiorstw na świecie według magazynu Fortune, pozostająca w posiadaniu Suning Holdings Group, jednego z największych przedsiębiorstw w Chinach, ogłosiła niedawno otwarcie działu Department Store Group. Nowy dział skupi się na świadczeniu usług na potrzeby odzieżowych domów towarowych firmy, tym samym przyspieszając rozwój scenariuszy w inteligentnym handlu detalicznym w internecie i w sklepach oraz podnosząc satysfakcję klientów. Firma dokona także nabycia w całym kraju domów towarowych Wanda, będących obecnie w posiadaniu Wanda Group, największego w Chinach dewelopera nieruchomości. Decyzja ta doprowadzi do zwiększenia portfela sklepów detalicznych i usprawni łańcuch dostaw we wszystkich kategoriach towarów, co z kolei przyczyni się do zaspokojenia większych grup miejscowych konsumentów i zwiększenia zysków z handlu detalicznego w Chinach.

Jako wiodący inteligentny detalista typu omnichannel w Chinach firma Suning.com od zawsze z oddaniem pracowała nad rozwijaniem ekosystemu handlu detalicznego we wszystkich scenariuszach w sieci i w sklepach w celu utworzenia zróżnicowanych doświadczeń dla klientów w dowolnym miejscu i czasie. Założenie nowego działu i nabycie domów towarowych Wanda ma jeszcze wzmocnić przewagę Suning.com poza siecią, ulepszyć poziom zasobów w sieci detalicznej i przyczynić się do zwiększenia potencjału biznesowego firmy. To z kolei doprowadzi do nowych możliwości biznesowych we wszystkich kategoriach towarów, a zwłaszcza w odzieży, produktach stylu życia i FMCG.

37 domów towarowych Wanda ulokowanych jest w pierwszo- i drugoligowych miastach w Chinach i liczy ponad 4 miliony zarejestrowanych klientów. W ramach umowy Suning.com wykorzysta także swoje możliwości technologiczne, w tym uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i internet rzeczy do przyspieszenia cyfryzacji zarządzania operacjami w tradycyjnych domach handlowych, co z kolei podniesie ogólny poziom satysfakcji z obsługi i rentowności w branży.

„Zyskowność branży handlu detalicznego poza internetem nie może polegać wyłącznie na tradycyjnym modelu i znanych doświadczeniach. Branża musi wykorzystać innowacyjną technologię i koncepcje rynkowe do ciągłego tworzenia jakości i zindywidualizowanych usług na potrzeby konsumentów” – skomentował Zhang Jindong, przewodniczący Suning Holdings Group.

Od 2015 r. firmy Suning i Wanda rozbudowują współpracę strategiczną, a w 2018 r. zacieśniły więzi przez nabycie przez Suning niskiego procentu udziałów w spółce podległej zajmującej się zarządzaniem w Wanda.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning Holdings Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie około 69 miliardów EUR (557,875 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich”, firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.

www.suningholdings.com

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/821418/Suning_Wanda_Stores.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Źródło: Centrum Prasowe PAP http://centrumprasowe.pap.pl