Jeep na najwyższym podium w plebiscycie „Auto Lider 2018”

Za nami 17. edycja plebiscytu „Auto Lider 2018” zorganizowanego przez tygodnik „Motor”, miesięcznik „Auto Moto”, portale www.magazynauto.pl oraz www.wyborkierowcow.pl.

W tym roku czytelnicy oddali przeszło 140 tysięcy głosów na samochody podzielone na 15 kategorii. I to właśnie czytelnicy wybrali zwycięzcę najważniejszej z nich „Premiera Motoryzacyjna”. Została nim najnowsza generacja legendarnego Jeepa Wranglera. Dodatkowo Jeep pokonał rywali także w kategorii „Marka Roku”. W ten sposób Jeep, jako jedyny w tegorocznym plebiscycie, zajął aż dwa pierwsze miejsca.

Plebiscyt „Auto Lider” od lat wskakuje najważniejsze premiery samochodowe, najlepsze modele, innowacje motoryzacyjne i projekty marketingowe. Wyniki są ogłaszane na eleganckiej gali w obecności najważniejszych przedstawicieli branży. Zwycięzców 17. edycji poznaliśmy podczas uroczystości zorganizowanej w Hotelu Bristol. Zmierzających do hotelu gości witał wyeksponowany Jeep Wrangler – nagroda losowana wśród uczestników plebiscytu i, jak się później okazało, zwycięzca najważniejszej kategorii „Auto Lidera 2018”. Statuetkę „Premiera Motoryzacyjna” minionego roku z rąk redaktora naczelnego Krzysztofa Burmajstra i zastępcy Wojciecha Jurki odebrał Paweł Miszkowski, dyrektor handlowy FCA Poland, natomiast „Marka Roku” Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA Poland.

Zwycięska, czwarta generacja Jeepa Wranglera łączy legendarny off-roadowy potencjał z kultową stylistyką marki i zaawansowaną technologią. Najnowszy Wrangler zachwyca niezrównanym wyposażeniem technicznym, w zależności od wersji obejmującym dwa zaawansowane systemy napędu 4×4, Command-Trac i Rock-Trac z trybem do codziennie jazdy Full-Time. Wersja Rubicon wyposażona jest standardowo w elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, oraz elektronicznie rozłączany przedni stabilizator.

Nowy Jeep Wrangler doskonale radzi sobie zarówno na bezdrożach, jak i na ekskluzywnych ulicach miast, oferując nowoczesny design, który pozostaje wierny swemu oryginałowi, jednocześnie łącząc w sobie większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową oraz zaawansowane funkcje technologiczne w zakresie bezpieczeństwa i łączności. Liczne systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego obejmują m.in. monitorowanie martwego pola z ostrzeganiem o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, kamerę cofania ParkView z dynamicznymi liniami siatki, elektroniczną kontrolę stabilności (ESC) z systemem ERM przeciwdziałającym przewróceniu się pojazdu i cztery poduszki powietrzne w standardzie. Z kolei o łączność dba nowy system UconnectTM z aplikacją Apple CarPlay, Android Auto oraz ekran dotykowy o przekątnej 7″ lub 8,4″ z funkcją „pinch-and-zoom”.

Jeep Wrangler czwartej generacji jest dostępny w trzech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon, w konfiguracjach 2- lub 4-drzwiowej. Sahara dodatkowo oferuje nowy pakiet Overland zapewniający bardziej ekskluzywny wygląd. W Europie przyszli właściciele Jeepa Wrangler mogą wybierać spośród dwóch nowych silników: 2,2-litrowego turbo diesla MultiJet II i 2,0-litrowej jednostki benzynowej z turbodoładowaniem, współpracujących z nową, ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów i funkcją Stop-Start (ESS).

Pełna oferta nowego Jeepa Wranglera jest dostępna u autoryzowanych dealerów i na stronie www.jeep.pl.

Źródło: Centrum Prasowe PAP http://centrumprasowe.pap.pl