Czy firmy i marki są gotowe na nowego konsumenta? Poznaj najnowszy raport o zachowaniach zakupowych Generacji „Z”

A jak pokolenie „Z” prezentuje się dzisiaj? Ponieważ jego najstarsi przedstawiciele kończą właśnie 21 lat i wkraczają w dorosłość oraz na rynek pracy, perspektywy dla biznesu pojawiają się już teraz. Przedsiębiorstwa – rozumiane zarówno jako marki, jak i jako pracodawcy – znajdują się pod stale rosnącą presją, by zrozumieć rzeczywiste oczekiwania tej nowej grupy konsumentów.

Badanie „Pokolenie bez granic”, przeprowadzone przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, ma na celu pomóc biznesowi zrozumieć motywy, zachowania zakupowe i potrzeby najmłodszej generacji, by efektywnie optymalizować swoje strategie rynkowe.

Badanie „Pokolenie bez granic” wyróżnia się największym zasięgiem geograficznym ze wszystkich dotychczas przeprowadzonych badań nad konsumentami z pokolenia „Z”. Wzięło w nim udział 15 500 respondentów reprezentujących cztery pokolenia i dziewięć krajów, w tym Polska. Rygorystyczna analiza ponad 12 milionów punktów danych dostarcza cennych spostrzeżeń na temat pokolenia, które już teraz bywa mylnie oceniane. Odkrywa przy tym wiele wartości i postaw, którymi cechuje się ta grupa młodych konsumentów, a zarazem influencerów.

O pokoleniu „Z”, podobnie jak wcześniej o „milenialsach”, można powiedzieć dużo, ale na pewno nie to, że są biernymi konsumentami. Firma OC&C zaprasza Państwa w podróż do świata wiedzy o najmłodszych konsumentach, wzbogaconej o listę cennych rekomendacji i wskazówek dla firm jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy młodego pokolenia do budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej na rynku.

Źródło: Centrum Prasowe PAP http://centrumprasowe.pap.pl