Fiat na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2019

Official Fiat Press Conference ft Olivier Francois | 2019 Geneva International Motor Show

Oficjalnie przedstawiono nową rodzinę Fiata 500 „120” – najlepiej skomunikowaną i najbardziej elegancką gamę w historii Fiata. Nowa gama dostępna jest dla modeli 500, 500X i 500L i wyróżnia się nowym dwukolorowym nadwoziem Tuxedo, które po raz pierwszy zadebiutował w modelu 500X. Ponadto dzięki zainstalowanej w modelach aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych czynności za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego. Przy okazji miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego prezentującego nową rodzinę 500 „120”, w którym w roli głównej występują Sting & Shaggy z ich nowym singlem „Just One Lifetime” pochodzącym z albumu 44/876, wyróżnionego nagrodą Grammy.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, poza prezentacją nowej gamy Fiata 500 „120”, odbyła się premiera Fiata Concept Centoventi – samochód koncepcyjny wyrażający wizję marki dotyczącą masowej mobilności w najbliższej przyszłości. Model został stworzony w oparciu o zasadę marki „less is more”, oznaczającą pozbycie się z samochodu wszystkiego, co niepotrzebne i skomplikowane. Ponadto model posiada 120 dodatkowych akcesoriów, a klient może pomalować swój wybrany samochód zgodnie ze swoimi gustami i potrzebami w dowolnym momencie. Fiat Concept Centoventi jest odpowiedzią na prawdziwe wyzwanie projektowe i biznesowe, które urealnia funkcjonalnego ducha marki i oddaje hołd jej 120-letniej historii, prezentując jednocześnie nowoczesne podejście do niektórych charakterystycznych elementów stylu, co nawiązuje do Fiata Pandy z lat 80.

Na stoisku Fiata prezentowane były również oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar. Te najwyższej jakości produkty harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych modeli, umożliwiając ich dowolną indywidualizację. Salon samochodowy w Genewie był również zwieńczeniem wieloletnich prac marek Fiat i Mopar nad stworzeniem serii dedykowanej wymagającym miłośnikom kultowych samochodów ze stajni FCA.

Źródło: Centrum Prasowe PAP http://centrumprasowe.pap.pl