Nowy format sklepów INTERSPORT 2.0

Sieć INTERSPORT stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas.

14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej – najbardziej prestiżowego centrum handlowego w Polsce – z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie.

Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE. „Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy” – komentują przedstawiciele IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.

Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 projektujemy INTERSPORT jutra! Chcemy INSPIROWAĆ KLIENTA – poprzez spersonalizowane oferty i produkty, FASCYNOWAĆ – poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, ANGAŻOWAĆ – poprzez omnichannel marketing. „INTERSPORT 2.0 – to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla klienta nawigacji” – mówi Piotr Mierzwa dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0.

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. „Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem – szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta” – dodaje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-INTERSPORT International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest wprowadzenie sieci INTERSPORT Polska S.A na platformę cyfrową GRUPY INTERSPORT.

Koncepcja INTERSPORT 2.0

IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing. Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.

Pierwsze sklepy pilotażowe wg koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja INTERSPORT 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach w 25 krajach. Teraz przyszła pora na INTERSPORT Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.

O INTERSPORT Polska S.A.

INTERSPORT Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80% oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: ADIDAS, ASISC, NIKE, REEBOK itd. i ich oferty specjalne dostępne wyłącznie w salonach INTERSPORT. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT: McKinley, Pro Touch, Energetics i inne. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis narciarski firm Montana i Wintersteiger oraz serwisy: rowerowy, tenisowy, rolkowy oraz ostrzenia łyżew.

Sieć INTERSPORT znalazła się w elitarnym gronie cieszącym się największym zaufaniem klientów. Otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2019”, czyli firmy, która uzyskała najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle wyników w swojej branży.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów INTERSPORT zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.

KONTAKT:

Iwona Książek – Dział Komunikacji i RI

tel. (012) 44 48 104

tel. kom. +38 600 401 271

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

www.intersport.pl

Źródło: Centrum Prasowe PAP http://centrumprasowe.pap.pl